tgce_ Benim bebeğim 5 aylık oldu 2 ayına kadar istediği kadar emzirdim, hortlak gibi geziyordum geceleri kucağımda bebek tutuyor gibi uyurken buluyordum kendimi yada birden sıçrayıp eşimi ittire kaktıra yatakta bebek arıyordum, 2 saatte bir emzireyim diye alarm kuruyordum alarmları duymadan kalkıyordum hep hatta rutin gittiğimiz çocuk doktoru artık uyumalısın mama verebilirsin arada demişti nasıl görünüyorsam 🥲 buarada çok biliyormuş gibi tavsiye vermiyorum sadece tecrübemi yazıyorum. 3.aya bir döndü dikkati bir açıldı şimdi 5.ay bitiyor daktilo gibi diyorum o gidiyor ben geri çekiyorum hatta aç susuz kalmasın diye uykusunda emziriyorum uyanıkken kaçıyor çünkü 🥲 yani ilk başlar hiç bitmeyecek bir serüven gibi geliyor buarada emzirmeye de bayıla bayıla yapmıyordum kendi sütümden aşırı irrite oluyordum elime falan damlası gelse öğürtü tutuyordu valla analık deliliğin 1 tık üstü 🥲 sağlıkla büyüsün bebişler 🤲🏻