Meloakar Merhaba kızlar reglim 5 gün gecikti dün kan testi verdim negatif çıktı kasık batmalarım var az önce de peçetede kahverengi akıntı gördüm parçacıklı gibiydi sizce regl mi olacağım yoksa geç döllenme olabilir mi
Meloakar aycavera evet bende öyle düşünüyorum ama bu akıntıyı görünce bilemedim ilk defa böyle gördüm
sevimailesi Meloakar aynen cnm yap regl olma ihtimalin de var tabi ama bazen geç döllenmelerde 1 gün de geçse farklı test sonucu çıkabiliyor hakkında hayırlısı smdiden🥰