Yaademm kızlar sabahki test böyle olmuş evden çıktım bütün gün yoktu ama gölge gibi bellydi gözle görülüyordu şimdi geldim böyle olmuş varmıdır ya
defnemiraybebek Yaademm var gibi ama uzun süre beklediyse de olabilir bence yarın tekrar ilk idrarla yap
Yaademm Deletedmom_1111 ilk yaptigimda gölge gibiydi şimdi bekleyince daha belli olmuş ama bilemedim😔
Yaademm Adababy ilk yaptigimda da zorda olsa görünen bı gölge vardı evet şimdi daha belirgin beklediği için ama ilk zamandada gorunuyordu galiba ya
Yaademm defnemiraybebek yarın adetime 1 gün kalmış olucak yumurtlamanın da 13. Günü artık illaki çıkar galiba ya
muno112 15 20 dak8ka sonra çıkan sonuçlar geçersiz sayılır bikac gün sonra tekrar yapın varsa daha net cikar