Kızım 7,5 aylık geceleri uyumuyor diye doktoruna sorarak bu akşam mama verdik hep anne sütü ile devam etmiştik. 1,5 aydır ek gıda alıyoruz. Bu gece 90 ml mama verdik önce ağzının etrafı hafiften kızardı sonrasında mamayı olduğu gibi çıkardı. Genel durumu keyfi yerindeydi. Mama verip böyle bir durumla karşılaşan oldu mu