
Kızlar geçen hafta cumartesi pikniğe gittik piknikten geldiğimizin ertesi günü bebeğimin ve benim vücudumda böyle lekeler çıktı bebeğimde sonra geçti ama şimdi tekrar çıktı benimde aynı şekilde pikniğe gittiğimiz arkadaşlarımız da ve onun çocuğunda da çıkmış başka hiç bir semptom yok sadece bu lekeler var üstüne bastırınca soluyo bunlar ne sizce ?