Kızıma alerjisi hafifledigi için bu mamayı yazdı doktorumuz , normalde Aptamil pregomin syneo kullanıyorduk aniden 7 aylıkken bıraktı.
Şimdi 13 aylık.
Sorun şu ki sağlık sorunlarım var, hem o yüzden hemde artık memeye çok güvendiği için ek gıda az yiyor kilosuda bı tık geride.
Sütten kesmem lazım ama kriz anindada mamanın içeriği çok iyi temiz bunu içsin istiyorum.
Nasıl icirebilirim vanilya şurubu ve pekmez haricinde bı tavsiyeniz varmı içine katıp verebilcegim?