Bebek_1 sizce anormal mi? Şu an için aktif bir konuşma zaten beklenemez. Zamanla yeni kelimeler öğrenir, ağaç yerine aga der, araba yerine aba der, git gide konuşması da ilerler böylelikle. Yeni kelime öğrendiklerinde bunu daha sık tekrarlarlar bu arada. Endişe edici bir durum yok.