Selam kızlar,bebeğimin 22 ayı bitti 23.aya girdik,artık memeden kesmek istiyorum ama 2 yaşı tamamlasam mı diye de düşünüyorum,aniden mi kesmek gerekir azaltarak mı?gündüz evdeysem eğer beni gördükçe meme istiyor ama gece emmeye çok kalkmıyor,sabaha karşı 1 kere kalkıyor,o yüzden çpk zorlamıyor beni ama devam edersem daha da zorlanır mıyım,sizce zamanı mı artık?