kbrakayaa 1.5 aylık bebeğim sürekli elleriyle oynuyor kundak yapıyorum sıkılıyor ağlıyor bu yüzden uykuyada dalamıyor bu durumu yaşayan var mı normal mi ağzına götürüyor sürekli ellerini
YgmrDru kbrakayaa ellerini kesfediyor bunlarda ne diye merak ediyor minik kuş 🥰daha o eller emilcek cop cop tadına bakılcak hareket ettikce şaşırcak eldiven filanda takmayın iyce kesfetsin.istemiyorsa yapmayın kundak benim kızımda asla kabul etmedi.
Nikita kbrakayaa kızım 22 aylık hala her şey ağzında. Dünyayı ağzıyla tanıyacak, endişe edecek bir şey yok ☺️
likeli kbrakayaa cok normal. Benim bebegim de kundak sevmiyordu ellerini yukarida tutmak istiyordu ben fermuarli kelebek kundak kullanmistim uzun uyumasi icin.
kbrakayaa YgmrDru asla kundak istemiyor yapamıyorum o yüzden de keşfettim bakalım minik ellerini 🥰teşekkür ederim cevabınız için🙂