Yunusilann canım benim kan damlası çok önemli ve her bebeğe mutlaka veriliyor anne sütünden belirli bi miktar zaten karşılanıyor ama yeterli değil tabiki gerekli olmasa ( aşılar gibi) neden versinler ilerde anemik problemler yaşamamak için bence vermeniz doğru olur. Bizim gittiğimiz Dr sağlık ocağının verdiğinde paraben olduğu için kullanmak istemeyenler var bu yüzden ocean damla var bunu kullanın dedi Devit3 damla sıkıntı değil sağlık ocağının verdiğini kullanabilirsiniz dedi ben Dr dediği yönde ilerliyorum 🤷♀️