karakaya00 Kızlar bebegım 2 aylık doğduğundan berı dalin kullanıyorum ama cildi çok kuruyor ne önerirsiniz. Sabun da kullanıyorum dalin. Döküntülü cilde ne iyi gelir?
rumeysahasan Benimde bebeğimin cildi öyleydi mustelanın bebek yağıni sürüyordum sürekli ama hemen cildi cekiyodu kupkuru kalıyordu. La Roche posay in nemlendiricisini aldım doktorum söylemişti güzel nemlendiriyo memnunum
goncarda Sabun kesinlikle kullanmayın cildi kurutuyor şampuan da incianın yenidoğanından memnunum banyo sonrası sebamrd nemlendirici ve incia bebek yağı kullanıyorum hiç kuruluk olmuyo