esreyy uyku duzenimiz aynıymıs suan oglum 14 aylık olmak üzere ve son bir aydır gece uykusuna dalamıyordu yataga koyuyordum gözü cin gibiydi cok sinir bozucu bir durum. Ben de tek uyku istiyor galiba artık diye denemeye basladım ve gercekten cok rahatladım 5 gün oldu hemen uyuyor. 12.00-12.30 gbi öğle uykusuna yatırıyorum zaten uykusu cok geldiği için hemen dalıyor ilk iki gun bir saatte uyandı az geldiği icin aksam huysuzlandı tabi ama o da alısma süreci. Bugun 1.5 saat öğle uykusu uyudu uyandı yine aldım pışpışladım birlikte uyuduk bir saat daha yani 2.5 saate tamamlamıs oldum ve cok iyi oldu uykusunu aldı zorlamadı aksama dogru. 21.00 gbi yatırıyordum eskiden ama iki uykuyla 22.30 u buluyordu uyutmam deliriyordum. Bugun 20.30 da uyuduuuu ben şok. Bence tek uykuyu deneyin kesinlikle. Aşama aşama deneyin yavas yavas saat kaydırın