mom68_ benim şuan vücudum kanayan yaraların izleriyle dolu ve 4. Kez tedavi uyguladım kızımla kendime bu kez daha dikkatli oldum bakslim inşallah tekrarlamaz.emzirmiyor musunuz bebeginizi ilacı kullanabilecek misiniz? Bu arada ilacı alıp faydasını görürseniz bana da bildirir misiniz her ihtimale karşı.