Dinlenmek diyemeyeceğim kesinlikle bol bol hareket. Evin içinde sürekli gezin. Herhangi bir iş yapmayın, ağır kaldırmayın ama kesinlikle hep yürüyün. Ve mutlaka yürürken dik yürümeye çalışın. Dikişler acır diye bende bir iki gün eğik yürüyüp ayaklarımın altina yastik koyarak yattım o yüzden ağrım çoğaldı. Biraz zor oluyor ama dik yürüyerek, düz yatmaya çalışın minimum seviyede ağrı kesici kullanın ve bol su, hoşaf tüketin ❤️