Anatotales Yazz kulandım 1 ay kanamam bitmek bilmedi, son haplarda artık adet gibi kanama oldu yemi kutuya başka markayla geçtim lekeye döndü ve bitti. Adet oldum mu sayacağız bunu olmadım mı ? Bilgisi olan var mı hiç anlamadım