Bebeğim 14.ayına yeni girdi Ayça dede baba anne mama meme ve su kerimelerini söylüyor fakat şu sıralar herşeye Ayça diyor top diyorum Ayça diyor mama meme diyorum Ayça diyor adını bildiği şeylere de yani sürekli Ayça Ayça diye dolanıyor evde böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?