Kdrsmsgkcbs oğlum dün 7 aylık oldu. Ek gıda pek yemek istemiyor. Bu ay pek kilo almamış, boyu uzamamış. Geceleri de uyuyamıyor saat başı uyanıp emiyor. Anne sütüyle besleniyor. Doktorumuz artık doymadığı için uyuyamıyor olabilir dedi. Geceleri yatmadan hipp iyi geceler maması vermemi tavsiye etti. Evde kendin muhallebi de yapabilirsin ama bunun demir içeriği yüksek dedi. Böylece hem kilo almasına katkı sağlar hem de uyur dedi. Bu gece deneyeceğiz umarım sevip yer ve uyur 🙏🏼