Ağustosun başindan beri oğlumda sebepsiz bir ateş vardı ama sadece başında. Gitmediğim doktor kalmadı diş dediler gönderdiler. Neyse geçen cuma günü devlette idrar testi yaptırdım rbc diye bir değer yüksek çıkmış yani idrarda kan görülmüş idrar yolu enfeksiyonu dediler ilaç başladılar. Salı sabaha karşı oğlum aşırı aşırı ateşlendi aldık özele götürdük. Kan idrar kaka aldılar temiz çıktı. İdrar kültürü verdik oda bugün temiz çikmiş e nabızdan baktım ama biz taburcu olduktan sonra çıktığı için doktorla konuşamadım. Doktora sordum bu rbc nedir neden yüksek çıkar diye hep geçiştirdi yada araya laf girdi . Burda bir tane özel hastane ve bir çocuk doktoru var devlettekiler zaten çöp yani. Neyse bugün eve geldik ateş düştü iyi hoş ama oğlum hala huysuz birde durgun yani böyle dalıp gidiyor birşey yemek istemiyor. Çok ağliyorum kızlar şuan uyudu bunların yazarken bile sessizce ağlıyorum başında. Bana çocuğunun şu hastalığı var diyen yok. Alıp başka yere götürsem geceliği 1500 den iki gece ödedik hastaneye birde 850 muayene parası. Daha aylığada var kimden istiycem ne diycem. Bütün bunlar yetmezmiş gibi kayınbaba arıyor bir çocuğa bakamadın diyor eşim desen babasından it gibi korkar asla cevap veremez. Bana gelince aslan tabi. Şimdi benim aklıma takılan neden yani neden benim oğlumun idrarında kan görüldü boğaz enfeksiyonu ile bunun bir alakası varmı acaba. Ha bu arada ürolıjiyede götürdüm ateşliyken benlik değil çocuk doktoruna götür ihtiyaç duyarsa beni arar dedi yüzüme bakmadan geri gönderdi. Tabii muayene parasını aldı. Oğlum 18 aylık keşke konuşsa anlatsa derdini ama yok işte