Kızlar daha 20 günlük bebek annesiyim. Sütüm bebeğime yetmediği için mamaya başladım. İlk tercih ettiğin mama aptamil nutrıcıa oldu. Ancak bebeğim de gaz sorunu oluştu, sürekli gaz çikartmasina rağmen hala gaz sancısı çekiyor. Aranızda böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Olduysa onerebileceginiz gaz yapmayan mama var mı? Lütfen yardım 😥