sebnem kızlar bizim sağlık ocağı aşıyı yapıyor dışardayım şuan alcaktım eczaneden ama kızım bu hafta 4 aylık oluyor istanbul özeldeki doktorumu aradım 15. haftayı geçmiş yaptıramaz dedi yaptıran var mı 15 ten sonra dışardayım ona göre eşim bebeği alıp gelcek yaptırcaz geç kalmışsınız dikkat ediceksiniz dedi
Askpare Benim kzım 3 aylık yeni oldu 2 hafta içinde yaptır 15 gün geçmesin dedi sanırım geç kalmışsınız canım doktorun yaptırma diyorsa dinle derim
sebnem Askpare ben forumda yaptıran var diye okumuştum üzüldüm ya geç kalmışım evet yaptırırsam etki etmez belkide bilemedim :(
sebnem [bilinmeyen] eşim şimdi gölcüğüde aramış dediğiniz gibi demişler bizim haftaya 4. ay aşımız var 4-6 ayda oluyormuş beraber vurdukurması lazımmış yada arasında 1ay olmalıymış