Niyesordunbucevabi ay deme valla oğlum 2.sınıfa başlıcak bide 😩😩 öyle olursa naparız nasıl yetişiriz, ben de yazın bitiririm bu yerleşme işini okul açılmadan diyodum..inşallah eylülü bulmaz
Canım bu arada diğer postun için şunu demeyi unuttum; dyson v12 hafif v15 ağır demiştik ya ama v12 toz haznesi 15e göre küçük ve motor olarak 15 daha güçlü bilgin olsun ben de bu nedenle 15i tercih etmiştim karar senin