Ya kızlar buraya dert yanmak değil de sadece çözüm bulmak için yazıyorum. Kızımı aşağı indiriyorum yola veya kaldırıma yatıyor. Banyoya götürüyorum suyu kapatıyor. Çişi var 2 ay oldu bezi bırakalı. Şeyini tutuyor ama inat edip yapmıyor. Taaa ki alta az kaçırana kadar. Ne yapsam olmuyor. Çocuk hiçbir şeyden memnun olmuyor. Oynayacağı arkadaşı yok ondan mı acaba diyorum ama banyoya geliyor konu düşünüp duruyorum. Nasıl bir yol izlemeyelim çünkü artık çıldırmak üzereyim