Kızlar oğlum 26 aylık 18 aya kadar sadece at aç dedi 18 den sonra açıldı 24 ten sonra artık her duyduğunu tekrarlamaya ve bunların doğru yerlerde kullanmaya başladı şuan ikili cümle kuruyor bazen üçlü de kullanıyor bu ayda bebeği olan anneler normal mi oğlumun konuşması sizce birde mesela babası geliyor babam gel diyor babam geldi demiyor bu normal mi yorumlarınızı bekliyorum