Kesinlikle kendinizi de bebeğinizi de kurcalatmayın ankarada doğum yaptım gebelik sürecinde doktorun birisi 2 hafta gelişim geriliği var dedi biri 4 hafta gerilik var dedi perinatolojiye yönlendirdiler sadece kilosu düşük diye bile gelişim geriliği diyorlar daha doğumum kendi başlamadan beni 36 haftada suni sancıyla doğuma aldılar 3 gün sancı çektirdiler sonuç bebeğin her şeyi iyi sadece doğum kilosu düşük iki buçuk kilo ilk gebelikte insan korkuyor çok iyi anlıyorum ama bu zamana kadar gelmişsiniz sürekli testlere girerek kendinizi de bebeği de yormayın bence