Merhabalar bende dkab dan hazırlanıyorum 11 aylık bebeğim var gündüz çalışamıyorum akşam sekizden sonra oturup çalışıyorum on bire kadar bazen sabaha karşı 4 gibi uyanıyorum 2 saat çalışıyorum sonra bebeğim uyanıyor zaten bazen hiç bakamıyorum yorgunluktan uykusuzluktan vs karınca misali ilerliyorum hakkımızda hayırlısı olsun bir şekilde çalışalımda inşallah sonu güzel olur çalıştığınız süreye takılmayın