Emine_2222 Kızlar 20 gün önce oğlumun saçını kestim ilk defa bu kadar kısa kestim ve kestiğimden beri çok pişman oldum acaba en kısa zamanda hızlı bir şekilde nasıl uzatabilirim yardımınıza ihtiyacım var
Ecem__ Emine_2222 erkek zate niue pisman oldunuzki 3 5 aya baya baya uzamis olur benim oglumun kiz gibi saclari vardi toka takardim 1 ay once 4 numaraya vurdum
Bayancorek Emine_2222 biberiye yi kaynatın 10 dk falan , sonra suyunu fısfıs bir şişeye koyun ben haftanın 3-4 günü sıkıyorum oğluma kendim de faydasını gördüm oğlumda da etkili oldu. Durulamaya gerek yok günlük olarak sıkıyorsunuz.
Emine_2222 erme aslında alacaktım zaten oğluma ama saça faydalı okdugunu bilmşyordum çok teşekkür ederim
Emine_2222 Ecem__ ya kaç gün sonra tatile gidecez kestiğimiz zaman tatile gitme niyetimiz yoktu saçını kestim kaç gün sonra oldu saçını kesince bütün karizması gitti resmen ve gören herkes böyle çirkin olmuş diyo 🥹
Ecem__ Emine_2222 yaaaa kiyamam ..bosver diyenlere ben oglumun sacini 2 yasa kadar hic kesmedim birden kesince cok degisik geldi bana ..cok terliyor diye kestim ben..uzar sonucta merak etmeyin.bende kesmek iztemesdim ama cok cok terliyordu saclari