bernaliya5 Bebeğim 11 aylık ve bugün sağ omzunu arada sırada yukarı kaldırıp indirdiğini fark ettim. Normal mi oyun mu yapıyor anlayamadım merak ettim internetten araştırdım ama bir şey bulamadım böyle bir şey duyan yada yaşayan varsa bana bilgi verebilir mi?