aannnnee Kızlar bebeğim suan 9 aylık. Doğduğundan beri ara ara 3 ayda bir iştahsızlanıyor mamasını içmeyi bırakıyor. Biberon değiştiriyorum çözümü öyle buluyorum. Eski beslenmesine geri dönüyor yeni biberon alınca. Var mi bizim gibi olan ? Bu neden olur ?
3kedili2bebekli aannnnee biberonun markasını mı degistiriyorsunuz yoksa biberonu aynısından yenisini mı aliyorsunuz