Burhanaltintop
Kızım ilk defa 10 aylıkken hastalandı. Yaz dönemiydi soğuk algınlığı grip filan da yoktu ama 3 gün 3 gece ateşlendi 39,5 - 40 a yakın ateşle kaç defa hastaneye gittik. Ne kanda ne de idrarda herhangi bir şey çıkmadı. Ciğerlerini dinlediler, biraz enfeksiyon var dendi. Prospan şurup ve dönüşümlü ateş düşürücü kullanmıştık. Üç günün sonunda ateşi de düştü, her şey normale döndü. O neydi hala daha bilmiyorum ama çektiğimi ve korkumu bir ben bilirim, bir Allah. Ciğerlerine baktılar mı, sizinki de öyle bir şey mi acaba? Endişelenmeyin en azından hastane ortamındasınız, ateşini sürekli takip ederler. Dönüşümlü ateş düşürücü verirler zaten, bir daha o kadar yükselmez evelallah. Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin.