Pnrg Diğer arkadaşların dediği de mantıklı aslında sizinki de . Bende bu ikilem de kalmıştım.
Mesela gündüzleri yaparken, artık yapmamaya başladı. Demekki diyorum bezi taksam da geceleri, zamanla yapmamaya başlayacak
Ama herkes tamamen atın demiş. Yarın gece bezsiz yatırcam bakalım neler yaşıycaz 🥲
Ama ya dediğiniz mantıklı geldi, rahatsız olup korkarsa bir de. Ay bakalım ne yapcam