Anneler merhabalar. Kızımj 10 gün önce kademeli olarak memeden kestim. Tam kesmey dün yaptım. Anlattım güzel güzel. Akşam uykularında bir iki diretiyor ama ağlama krizlerine girmiyor. Ama öğle uykuları resmen savaş hali.. neden böyle anlamadım. Var mıdır bir yorumunuz öneriniz ? Biz de tam olarak ne zaman unutuyorlar ya da ümidi kesiyorlar diyeyim 🥲