Rumiersn Kızlar dün bu saatlerde bebeğim gözümü çizdi bugün doktora gittim Çizik olduğunu söylendi ve üç gün gözüm kapalı duracakmış ama aşırı derecede bir batma Var bu normal mi başına gelen var mı
Rumiersn Rumiersn doktor ilaç bile vermedi sadece teramisin yazdı yazdı parol ya da emziriyorsan daha keskin bir ağrı kesici içebilirsin dedi
ilaxidexi Rumiersn benim başıma geldi canım 6-7 yıl önce ama 3 gün kapalı kaldı ardından 1 hafta geçici bir lens takılmıştı. çok batıyordu benim de
Rumiersn ilaxidexi evet benimde öyle ama kapalı olunca daha çok batıyo benim birqz açınca rahatlıyorum