cikolataliekmek Arkadaşlar 4. Ay atağı tamam ama 5. Ayda neler oluyor böyle, 10 gündür mizirdama ağlama bagirmalar uyku düzeni komple gitti doktor diş geliyor dedi ama daha gelen yok sabah 5 de başlıyoruz güne sizler de durumlar nasıl? Bir tek biz mi böyleyiz 💆🏻♀️
lbvmya cikolataliekmek bizde gece 4 de ağlama krizleriyle uyanıyorduk ben gaz sancısı sanıyordum sürekli gaz sancısı vardı çünkü. Bi anda huzursuzluk arttı ama ben hala gaz sanıp masajlar yapıyorum rezene veriyorum bir hafta sonra bi baktım iki dişi birden patlamış
cikolataliekmek lbvmya Bizde de kabızlık başladı, ağlıyor ama dişten mi gazdan kabızlıktan mi inanın kafayı yiyeceğim 💆🏻♀️ Kaç gün sürdü peki ağlamalar şimdi nasılsiniz ?🙂
lbvmya cikolataliekmek gece ani krizler bir hafta sürdü huzursuzluk bir hafta sürdü toplam 15 gün dişler patladıktan 4 gün sonra daha iyi oldu. Şimdi gündüz uykusu pek yok ama gece sadece süt için uyanıp süt içip uykuya devam ediyor