atlasbaki 23 Haziran sezaryanla doğum yaptım 6 Ağustos adet oldum 1 hafta sürdü ve şimdi tekrar adet oldum neden böyle oldu bilgisi olan var mı yada benim gibi olan oldu mu doktora görünmelimiyim?
atlasbaki Zehra95 6 ağustosa da olduğumda 2 gün çok kanamam oldu sonra azaldı şimdi bugün oldum çok değil ama adet görünür şeklinde kanama