gamze08 Kızlar bebeğim kuvezde kaldı 10 gün orda açık uçlu biberonla aptamille beslenmiş bende sonrasında aptamille devam ettim oradayken çok acıkıyor diye 120 ccye kadar çıkmışlar daha 18 günlükken yattı bu arada. Ben eve gelince ilk günler 3saatte bir 90 cc verdim şimdi 2 saatte bir yiyo 90 cc artırsam mı miktarı yoksa böyle iyi mi şuan 37 günlük
yavrupotuncek gamze08 canım bı teklif et bebeğine mesela 120 ml çıkar hepsini aliyosa demek içmek istiyo çoğu zaman içtiği 90 ml i bile içmeyebiliyolar o yüzden dene her bebek bir değil kimi 60 ml içer kimi 120
asellmomm11 gamze08 bebeğin iştah durumuna göre değişir bence benim kızım 6 aylık 3 saatte bir 120 cc anca içiyor fazlasını istemiyor arttırarak teklşf edin isterseniz ama daha çok küçük emme refleksiylede içmek isteyebilir
gamze08 yavrupotuncek çok doğru bazen bitirmiyor bile bende doymuyo gibi hissediyorum 🥹 artırarak gitmek gerektiğini biliyorum ya nabıcamı bilemiyorum
hestiaone Yukarıda arkadasın dedıgı gıbı 120 yapıp verın deneyın bırkac defa eger bıtırırse normaldır, bıtırmezse 90 devam edersınız. Bir de 3 saatte bir beslemeden 2 saate dusmussunuz onu bence tekrar 3 saatte bır 120 olarak yaparsanız rayına oturur gibi
suheyla92 gamze08 anne sutu aliyo ama acken direkt verdiğimde 120 iciyo. Her bebek farkli tabi ki ama cok kucuk gibi geldi bana
gamze08 suheyla92 90ı bile bitirmiyo bazen o yüzden 120yi içemez öyle düşünüyorum ama merak ettiğim içtiği cc normal mi fazlası gerekli mi yada daha mı az olmalı
suheyla92 gamze08 o aylarda benim oglum 60 iciyodu 2 saatte bir ama dedigim gibi her bebek farkli siz 90 iciyo diyorsaniz oyle yapin icmezse bidahakine 60 yaparsiniz. Baktiniz daha icecek gibi 30 daha yaparsiniz. Bunu söyleme sebebim anne sütüyle obez olunmuyor ama mamayla olunuyor malesef. Şimdiden alışırsa zorlanirsiniz hem saglikli bisey de degil biliyorsunuz. Gozlemleyin ayina gore normal olan 60 ml en fazla 90 ml.
gamze08 suheyla92 tabi çok doğru haklısınız hiç istemem sağlık sorunlarıyla karşılaşsın elimden geldiği kadar neyse onu yapmaya çalışıyorum