gkcesrp merhaba benimki de 40 günlük ilk günler tutmadı.Hemen emzik verdik emmesi gelişsin diye.Sutum damla damla geliyordu çok az.Deniyordum memeyi vermeyi almıyordu.Bir koku vardı hem bebeğimde hem sürümde balık gibi kokuyordu.İctigim vitaminlerle alakalı olabilir diye düşünüyorum.Sezeryan sonrasi 4.gun duş almaya cesaret edebildim duş sonrasi süt çoğaldı sagdim,bebeğimi 6.gun göbek kordonu düştükten iki gün sonra yıkadık,sonraki denememde memeyi tuttu.O culk culk sesi duymak o his çok başka.Nasil mutlu olduk.Yani her gün deneyin aglatmadan ara ara deneyin.Dus sonrası yağlayıp rahatlatıp göğsünüze yatırın,ten tene temas çok etkili.Koynunuzda vakit geçirsin kokunuza alışsın tutacaktır.Meme uçuk yok sanıp silikon uçları aldım ama meğer alakasi yokmuş.Gogsumuzun altından c şeklinde elimizle kavrayıp kahverengi kısmı ,sadece ucunu değil biraz kenarlarını da kavrayacak şekilde bebeğin ağzına degdirin.Ucu üst damagina degicek gibi oluyor.Cenesine de işaret parmağınızla dokunun bu arada.Yani memeyi kavrayan eliniz çenesine temas etsin.
gkcesrp