Kızlar bebeğim 5 aylık tam. Yatmak istemiyor artık oturmak istiyor, destekli oturtuyorum kısa sürelerle, eline ne geçirse ağzına götürüyor, saat başı emmek istiyor sütüm olmasına rağmen.. Ucundan kıyısından artık başlasam mı tadimlara diyorum, doktora gittim görüşemedim 5. Ayda kontrol etmiyoruz dedi 6. Ayda gel dedi. Dişi çıkmadı hala ek gıdaya başlamak için dişi beklemeli miyim? Siz nasıl bir yol izlediniz? Doğum kilosunun 3 katına yaklaştı bu arada.