mucizemm94 Dmitri Shostakovich - The Second Waltz
Ahh ahhh neredeee o eski günler, evlilik heyecanımız, düğün telaşımız…
Vals eğitimi almıştık, bu parça eşliğinde yapmıştık ilk dansımızı🥹
Ama salona giriş müziğimiz Coldplay - Paradise’ydi. Efsane bir parçadır zaten, sonrasında herkes o şarkının peşine düşmüştü o nasıl bir parçaydı öyle adı ne falan🥲