Nhbetul uzun sure pedli kaldigi icin mantar enfeksiyonu gelismis olabilir. Malesef. Olunca medikal olarak nasil kurtulunur hic bilmiyorum. Ben oyle olmasin diye vajinal bolge icin ozel yikama hellerinden kullandim. Kanamam azaldiginda da olabildigince az ped taktim. Camasir degistirip durdum. Ama mantar icin kocakari ilaci olarak taharet suyuna yemek sodasi koyup karistirip yap derler. Yapmadim bilmiyorum ama bi netten bak istersen var mi boyle bisey