henüz ben deneyimlemedim ama bu tarz durumların okulda gündüz bakımevinde kreşte yok olduğu söyleniyor ya da yavaş yavaş azaldığı, en azından oyun terapistine götürebilirsiniz sizde yanında olursunuz uzman öğretmen gölgesinde oynamayı paylaşmayı öğrenebilir ve anneden daha etkili olduğunu söyleyebilirim çünkü bizimle çok yüz göz oluyorlar bazen dışarıdan müdahale iyi gelebiliyor sizde biraz rahatlamış olursunuz, haftada birkaç gün birkaç saat yaşıtlarıyla oynamak iyi gelecektir ve uzman biri tarafından değerlendirilmesi de belki size ışık tutar bazı noktalarda