tugba825_ Kızım 2 ay 20 günlük doğduğun dan beri sürekli ağlıyo gündüz uyanıyoruz ağlıyo gece yatana kadar artık baş edemiyorum ne yaptıysam susturamıyorum doktora da götürüyorum yok biseyi diyolar siz napiyosunuz nasıl baş ediyosunuz
Gizmokzilla tugba825_ benim oğlum da öyleydi 6 aylık olana kadar sadece ağladı. 6.ayında birden düzeldi. Şuan 25 aylık o kadar uyumlu bir bebek ki anlatamam sadece yaramaz 😅 biraz sabır lazım 🌸
laraberk tugba825_ için bir nebze rahat etsin daha fena durumda olan ben var. İkiz 2 aylıklar. Sürekli ağlıyorlar. İkiz olma psikolojisini tam atlatıyorken bide susturamıyorum. Üstüne 4 yaş var evde oooo deli evi
tugba825_ Gizmokzilla Allah’ım inşallah benim ki de geçer ya sanki hep ağlıycak hiç düzelmiycek gibi geliyo.
tugba825_ annekadin21 benim ki emzik alıyo ama sadece uykuya geçerken normalde ağladığı zaman emzikte olsa susmuyo
Gizmokzilla kzmr uykunuz baya az gibi.. çok gazlıydı hiç uyumazdı bizimki de ama gündüz uyumazdı,gece uykuları güzeldi 🌸