Sukihana Merhaba arkadaşlar bebeğimin ateşi 39 lara çıkıyır ara ara doktor calpol yetmeyince ibufen verin dedi hatta 5.5 ml dedi ama yan etkileei fazla ve 5.5 bana fazka geldi kullanan var mı? Ne kadar veriyordunuz
Themom_ Sukihana biz kullandık boğaz enfeksiyonu olduğunda cok iyiydi 5 günde iyileşmiştik çok şükür Siz iyileştinşz mi?
Dfncgdm2022 Sukihana bende kızıma kullandım son caremdı cunku bogaz enfeksıyonuna baglı atesi vardı cok degıl ıkı gun kullandım ben tam 1 tatlı kasıgı verdım 19 aylık 20 kıloydu