Arkadaşlar 2 yaş sendromu var ama burada ekranın etkilerini göz ardı etmeyin lütfen. Ekranla alakası yok ne demek tam olarak onunla da ilgisi var çünkü ekrana bağlı çocuklar dışarı çıkıp sosyalleşmeyi sevmiyor, dış dünya onlara farklı geliyor çünkü evde oturup tv izlerken o aşırı renkli, hiçbir şey yapmasını gerektirmeyen dünyaya bağımlı oluyorlar. Ekranı kesmekle ilgili en doğru kararı vermişsiniz. Emin olun kısa süre içinde toparlanmaya başlayacak