Aşı otizm yapsaydı eğer.. Şu an hepimiz öyleydik.. Otizm doğuştan gelen bir hastalıktır. Sadece iki yaşa doğru kendini belli eder. İnternette yazan her şeye inanılmamalı.. İnstagram anneleri yüzünden oluyor ne oluyorsa. Sırf etkileşim için her şeyi aşı, ilaç ve topuk kanına bağlıyorlar. Gerçekten bilimsel bir araştırma yapılır. Kanıtlanır ben ancak o zaman karşıt olurum..