deletedmom719 merhaba, ben daha bebeğim doğmadan önce alıp okumaya başladım kitabı. Çok umutluydum. Kitap çok güzel. Uyku eğitimiyle ilgili baya bilgilendim ama uygulayamadım🤷♀️ Uyku eğitimi için gerçekten kararlı olmak ve bebeği ağlatmak şartmış ve ben kıyamadım oğluma. Denedim 1-2 defa ama 2 dakikada 10 kere kucağıma alıp geri yatırınca pes ettim 😂 sonuç: emerek uyuyo gece boyu emzik gibi meme ağzında 😭 ne zamana kadar dayanabilcem bilemiyorum inşallah siz başarabilirsiniz, kitap güzel ve faydalı eğer eğitimde kararlıysanız okuyun derim. Sevgiler 🥰