Ne olur geçecek deyin 1,5 yaşına kadar oğlum akıllı uslu bir bebekti ama şuan 22 aylık 1 aydır gerçekten üstümden geçiyor şifonyere durmadan gidiyor kırıyor kırması sorun değil ama cam batacak ayağına diye korkuyorum her yere tırmanıyor kafayı yicem yapmadan anlamıyor