Arkadaşlar merhabalar bi konuda danışmak istedim sizlere. bu hafta eşimle beraber yarım gün olmak üzere 5 gün boyunca kayınvalidem kızıma baktı fakat kızımın poposunun yanakları ilk defa pişik olmuştu ve deri attı.gün aşırı sudokrem sürdük doğduğundan beri de hep annemle poposunu beyaz sabunla yıkarız,kızımız ek gıdaya geçtiğinden beri ishal olduğu için yıkamasını da çok sık yaparım, eşim tutar ben beyaz sabunla yıkarım buğün de kayınvalidemin son günüydü eşimle poposunu yıkarken sabun neden kuru sabah hiç yıkamadınız mı dile sorduğumda annem sıvı sabunla yıkadı dedi o an çocuk ağlayınca ister istemez gerginleştim kayınvalidemin gözleri doldu çünkü kızımın poposunrdan dolayı ağladığını belirttim kakasını sık sık kontrol etmediğini de görünce gerildim tabi o da bi ara gözleri doldu beklettiği için kızmıştım neyse evine gitti sonradan dank etti eşim eve geldiğinde sorduğumda ise duru suyla yıkadığını arada sıvı sabun kullandığını söyledi siz olsanız napardğnıs?bazen severken seni istemiyorum yok balkondan aşağıya atarım seni diye şakalarda bulunuyor kayınvalidem 5 sene eltimin çocuğuna baktı sorduğumda ise aman büyüdü işte pek umursamadım dedi karın doyurmakta sıfır yani siz olsanız tepkiniz nasıl olurdu teşekkür ederim