delihatun01 Sezeryan olalı 6 gün oldu bugün korse taktım sıkıntı olur mu siz ne zaman takmaya başladınız
kuzeyin delihatun01 canım benim doktorum doğuma gelirken mutlaka korseni getir demişti ameliyattan çıktım odaya geldim bana bez takılırken hemşireler korsemi taktı yatakta iyiki de takmışım o kadar rahat ettim ki göbeğim sallanmadığı için acı hissetmedim hiç evde de hep taktım
delihatun01 sevimbarin Teşekkürler biraz panik bı insanm piskolejik olarak sanki birşey olucak gibi hissediyorum 😂 üç dogumum da takmadım ama artık göbeğim sarktı belki bunda toparlanır umudu ile taktım bakalım
EbruBoluKaya Doktorum hastaneden çıkınca iyi hissediyorsanız takabilirsiniz demişti ama ben hiç takmadım 9,5 ay oldu
sevimbarin delihatun01 Hayır hayır korkma bişey olmaz baskı yapıyor patlayacak gibi hissedince bişey olacak diye korkuyor insan ama olmuyor 😁 takabildiğin kadar tak ben uzun süre taktım biraz daha taksaydım kesile sıcak diye çıkarıverdim göbek kalıyor illa ya