Allah izin verirse yarın tam 16 aylık olacağız.
Son 1 haftadır uykuları hep tavşan uykusu zaten tek uykuya geçiş yaptık.
Ama geceleri 10’da yatırıyorum 1-2 gibi ancak uyuyor, uykusu var fakat ağlıyor uykuya geçemiyor, geçse bile hemen gözlerini açıyor ağlıyor, mız mız söyleniyor.
Normal mi bu durum yaşayan var mı? Yoksa babasını mı özlüyor ve arıyor? ( yaklasık 10 gündür fiziken görmüyor.)