Hanimlar 3 aylik bebegim dogdugundan beri ziplattigimizda veya ayaklarini yere degdirdigimizde yan basiyor yani ice dogru (Şöyle anlatayim iki topugu birbirine degecek sekilde yan ). Bu durumda bir sikinti vardir diyebilir miyiz yoksa hepimizin bebekleri mi oyle